Allan Tipsar - Krabba



Har du provat att äta krabba? Nej, inte? Gillar du skaldjur? Jaså, det gör du! Då borde du verkligen köpa hem en krabba någon gång. Det är lite krångligt att öppna dem och rensa ut allt det ätbara, men det är lätt värt det.
Själv hittade jag på Willy's för endast 59 kr per kilo. Det betydde att jag endast behövde betala 37 kr för en sån liten rackare som på bilden. Han var sannerligen smaskig! Hahaha, sjukt att Willys inte betalar mig för att säga så här. Snacka om nöjd kille om han går hem och skriver om krabban han köpte på willys på en blogg som ingen utom de närmast sörjande följer. Och gör det gratis. Hör du mig Willys? HÖR NI MIG??? Jag vill ha betalt för den här reklamen. Hör av er. Tack.

//Allan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0