Inspirerande mellanmål

Hej.
Vill börja med att klargöra att jag redan i titeln till detta inlägg ljuger. Det är inte alls inspirerande att se detta mellanmål. Det är med avundsamhet man reagerar. Man grämer sig. Och jag postar det helt enkelt för att skryta om hur bra jag har det och inte ni. Hur som helst: Det var jävligt gott. Så gott att jag blir avundsjuk på mig själv för att jag ibland äter så här fina snacks.

Vad är det man ser på bilden? Jag antar att ni känner igen vindruvor när ni ser dem. Dessa är kärnfria och väldigt smaskiga. Den röda korven nere till vänster i bild är Iberisk Chorizo. Korven bredvid heter Fuet med fikon. Den är verkligen delikat. Kostar 18 spänn på City gross. Känns väldigt överkomligt och prisvärt. Det till höger är kallrökt oxkött som jag skivat i så tunna skivor som jag bara kunde. Även de var givetvis hur goda som helst.

Som sagt read it and weep. Så här gott var mitt mellanmål idag. Hur gott var egentligen ditt? Nä, precis. Tänkte väl det. ;)

Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0